Jeg mottar ikke e-post fra Lotto24.no. Hvordan kan jeg ordne dette?


Hvis du ikke mottar dine e-poster fra Lotto24, kan det være flere årsaker til dette. Hvis du f.eks. har en Outlook-konto (Hotmail, MSN, Live osv.), kan du oppleve problemer med å motta e-post fra oss. Kontroller ditt spamfilter i e-postkontoen din, og undersøk om e-post fra Lotto24.no kan ha havnet der ved en feil. Sørg for å legge til e-postdomenet '@lotto24.co.uk' i din liste over sikre avsendere. Automatiske e-poster er sendt til deg fra e-postadressen noreply@lotto24.co.uk. Hvis du fortsatt ikke mottar e-post fra Lotto24, vennligst kontakt din internettleverandør for å finne ut om leverandøren evt. blokkerer e-posttrafikk fra oss. Veiledning for Hotmail: 1. Logg inn på din Outlook-konto. 2. Klikk på 'Alternativer' øverst til høyre. 3. Klikk på 'E-post'. 4. Finn 'Søppelpost' og klikk på 'Klarerte avsendere'. 5. Skriv inn '@Lotto24.no i feltet og trykk på +-ikonet for å legge til. Veiledning for Gmail: 1. Logg inn på din Gmail-konto. 2. Klikk på 'Innstillinger' øverst til høyre. 3. Klikk på 'Filtre'. 4. Finn 'Opprett nytt filter' nederst på siden. 5. Skriv inn 'lotto24.co.uk' i "fra:"-feltet. 6. Klikk på 'Opprett filter med dette søket'. 7. Marker 'Send det aldri til nettsøppelmappen'. 8. Klikk på 'Opprett filter'. Dermed vil du fremover motta alle e-poster sendt fra Lotto 24 til din e-postadresse. Skulle du likevel fortsatt ikke motta e-poster fra oss, vennligst kontakt vår kundestøtte.


Gå tilbake