Hvis du ikke mottar dine e-poster fra Lotto24, kan det være flere årsaker til dette. Hvis du f.eks. har en Outlook-konto (Hotmail, MSN, Live osv.), kan du oppleve problemer med å motta e-post fra oss.
Kontroller ditt spamfilter i e-postkontoen din, og undersøk om e-post fra Lotto24.no kan ha havnet der ved en feil. Sørg for å legge til e-postdomenet '@lotto24.no' i din liste over sikre avsendere. Automatiske e-poster er sendt til deg fra e-postadressen noreply@lotto24.no.
Hvis du fortsatt ikke mottar e-post fra Lotto24, vennligst kontakt din internettleverandør for å finne ut om leverandøren evt. blokkerer e-posttrafikk fra oss.
Veiledning for Hotmail:
1. Logg inn på din Outlook-konto.
2. Klikk på 'Alternativer' øverst til høyre.
3. Klikk på 'E-post'.
4. Finn 'Søppelpost' og klikk på 'Klarerte avsendere'.
5. Skriv inn '@Lotto24.no i feltet og trykk på +-ikonet for å legge til.
Veiledning for Gmail:
1. Logg inn på din Gmail-konto.
2. Klikk på 'Innstillinger' øverst til høyre.
3. Klikk på 'Filtre'.
4. Finn 'Opprett nytt filter' nederst på siden.
5. Skriv inn 'lotto24.no' i "fra:"-feltet.
6. Klikk på 'Opprett filter med dette søket'.
7. Marker 'Send det aldri til nettsøppelmappen'.
8. Klikk på 'Opprett filter'.
Dermed vil du fremover motta alle e-poster sendt fra Lotto 24 til din e-postadresse. Skulle du likevel fortsatt ikke motta e-poster fra oss, vennligst kontakt vår kundestøtte.